zondag 18 maart 2018

Dutch Card Lovers #288



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!
Hij is deze week van Anja:

maak een kaart OVER THE EDGE ( BUITEN DE RAND)

Ik heb voor deze kaart een stempel gebruikt van gestapelde kuikens
en deze langs één kant uitgeknipt.

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

2 opmerkingen:

Daphne zei

Ik had deze kaart al gezien op het blog van DCL.
Ik vind hem zó leuk!!
Lief hoor, die kuikentjes.

Nicole Parmentier zei

Duidelijk dat jij beter in het knipwerk bent dan ik! Gaaf en fris lentekaartje, ik vind hem super!!