zondag 27 november 2016

Dutch Card Lovers #265; Stars & Stripes............



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!
Hij is deze week van mij en het is tevens de laatste uitdaging van 2016....

Stars and Stripes, (niet op z'n Amerikaans in rood, wit en blauw)
maar passend bij de tijd van het jaar.
Onderstaande foto is slechts ter verduidelijking van de opdracht.
Je bent niet gebonden aan zwart/wit maar vrij in je eigen kleurkeuze,
als er maar Sterren en Strepen te zien zijn
op je KERSTKAART!



En dit is mijn sterren en strepen kerstkaart geworden...

en omdat ik toch bezig was nog maar eentje ;-)
Achtergrond zelf gestempeld en met rode embossingpoeder bewerkt waardoor de achtergrond mooi glimt....

Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze week Jacobi.

Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

6 opmerkingen:

Aletta zei

Gave uitdaging met prachtige kaarten als resultaat... Groetjes Aletta

!neke zei

Hij ziet er weer gaaf uit !!!!!

Marjan zei

Mooie kaartjes, Ellen!!

Nicole Parmentier zei

Ik moest toch meteen aan de amerikaanse vlag denken bij deze challenge. Gelukkig laat je zien hoe het anders kan, prachtige voorbeelden!!

Els zei

Super mooie kaarten Ellen! Prachtig met de rode embospoeder strepen.
Groetjes, Els

Gerrittina zei

Mooie kaartjes Ellen!