zondag 3 april 2016

Dutch Card Lovers #252..............



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!
Hij is deze week van Rosalien

De uitdaging is om iets van Woodfineer op je kaart te verwerken.
Deze foto is een voorbeeld van Woodfineer het hoeft dus geen tekst te zijn. ;)
 

 
Ik heb voor deze kaart een stempelset gebruikt van Stampin' Up.
Ik gebruik nooit woodfineer, had dus ook niets in huis (dacht ik) en was op zoek naar een alternatief toen ik toch deze houten vlindertjes tegen kwam.
Probleem opgelost.......
 

Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze week De Scrapheap.

Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

3 opmerkingen:

Sarah zei

Deze is heel mooi!!

Daphne zei

Prachtig!

Mariken zei

Allereerst je kaartje, prachtig! En ik heb nog een tip voor je, ik las je reactie bij Nicole op die geweldige stempeltjes, en dat je nog een jaar moest wachrten. Ik ben ook voor de bijl gegaan, ze zijn enig, bij Da Wanda in Duitsland. Verzendkosten vallen mee, 4.50... Ik weet niet of je blij wordt van mijn tip, wat ze zijn niet te weerstaan...groetjes, Mariken