zaterdag 11 oktober 2014

Crazy for CAS #55; One layer card.........



Vandaag weer een nieuwe uitdaging op het Clean and Simple Challenge blog Crazy for CAS.
De uitdaging is deze keer een echte CAS uitdaging; One Layer Card

Ik heb voor deze kaart weer eens een cute stempel gebruikt en ingekleurd met Copics, dat was al lang geleden..... 

 
en om te laten zien hoe simpel het eigenlijk is om zo'n One Layer Card (kaart van slechts één laag) te maken heb ik nog een paar kaartjes gemaakt....
 

 

Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze maand Stamploration

Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het CFC-blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

8 opmerkingen:

Gerdine zei

Dat olifantje kijkt wel heel erg schuldig! Leuk kaartje! Maar je derde is wel mijn favoriet! Gaaf gedaan!

Marlieke zei

Je was weer goed op dreef. Leuk allemaal!

martina's kaartjes zei

wat een leuke creaties ! mooi hoor,
grtjs,martina
x

Kaartenkraam zei

Ooo dat babykaartje vind ik helemaal TOP!

groetjes van Ank

marja kenter zei

Mooi gedaan, alledrie. Toch wel leuk zo'n one layerkaart. Als ik weer in de "mood" ben ga ik het ook eens proberen.
fijn weekend en groetjes Marja

Marjan zei

Helemaal leuk zijn ze!!

Els zei

super wat een leuke kaarten Ellen.

wilma's warm wishes zei

Ik vind ze allemaal even leuk!