zaterdag 5 januari 2013

Mi CAS es su CAS #12; Alles mag......



Een nieuwe maand dus ook een nieuwe uitdaging op het Clean and Simple Challenge blog Mi CAS es su CAS.
De uitdaging is deze maand erg gemakkelijk; ALLES MAG!

Ik heb voor deze kaart  gebruik gemaakt van een digistamp van Shelly's images. Zij is 1 van de sponsors deze maand.



Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze maand



en



Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het MCSC-Blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

8 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, wat een leukerd! Prachtig vogeltje en hele mooie quote.

Jolanda Cuper zei

Prachtig wat een beauty!
Groetjes Jolanda

Anoniem zei

Heel mooi kaartje met een hele mooie tekst.
Groetjes Berdien

CreaSjouk zei

Wauw, prachtige kaart!
Leuk die vogel!
Groetjes Sjoukje

Erna Logtenberg zei

Mooi kaartje!!

Jolanda Cuper zei

Goh ik ben compleet verbaasd ik had helemaal niet door dat je ook al in het DT team van CAS-DU-CAS zit.
Hoe is het mogelijk dat ik dit gemist heb maar gefeliciteerd hoor!
Ga deze keer ook meedoen dat lijkt me erg leuk!
Groetjes Jolanda

Anita zei

Een erg mooie kaart heb je er weer van gemaakt Ellen.
Helaas geen tijd voor kaarten momenteel

Gr. Anita

marja zei

Ooooh wat een beauty Ellen, prachtig!

Lieve groetjes Marja.