zaterdag 26 januari 2013

Dutch Card Lovers #171; De nieuwe voorjaarskleuren....



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging! Hij is deze week van Cornelie
Zij bedacht de volgende uitdaging voor ons....


Dit zijn de nieuwe voorjaarskleuren  van 2013!
Gebruik minimaal 5 kleuren uit dit kleurenschema!


Ik heb voor deze kaart papier gebruikt van Basic Grey - Kioshi
Volgens mij zitten alle kleuren erin!


Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze week Made by Maly


Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

13 opmerkingen:

Angèle zei

Haha, ja dit papier heb ik ook ;)
Volgens mij heb je gelijk met de kleuren. Mooi boeket; mooie kaart en snel resultaat.

Groetjes, Angèle

Unknown zei

Die is leuk zeg! Een mooi fris lentekaartje!

Cornelie zei

Volgens mij heb je met deze kaart een record verbroken! haha, maar het resultaat is super! Tof gedaan!

Marjan zei

Perfect papier voor deze uitdaging, ik zie er ook alle kleuren in terug. Mooi!

Kaartenkraam zei

Wat een mooie boeket, soms hoef je niet veel materiaal te gebruiken om een mooi resultaat te krijgen, dat bewijs jij maar weer!

groetjes van Ank

Anneke. zei

Prachtig, Ellen. Mooie kleuren. Voorjaar!!
Groetjes Anneke.

Sofie zei

Wat een kleurenpalet, zeer mooie kaart!

Marijke zei

Heel mooi papier en perfect voor deze uitdaging!! Ik zie lente............

Fijne weekend,
Marijke

Jolanda Cuper zei

Prachtig wat een schitterende kaart!
Dat ziet er erg mooi uit!
Groetjes Jolanda

Margot zei

supermooi kaartje! meer dan een mooi papiertje heb je vaak niet nodig voor een gaaf resultaat!

miriam zei

Prachtige kaart met een mooi bloemenboeket
gr miriam

Crea Astrid zei

Wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Anita zei

Cool gedaan Ellen.

Gr. Anita