vrijdag 16 november 2012

Een plaatsje in het DT van Mi CAS es su CAS....




Deze week kreeg ik een verrassend mailtje van Miranda dat ik het komende half jaar het Design Team van Mi CAS es su CAS mag versterken.

Voor hen die het niet kennen; Mi CAS es su CAS is een Nederlands Clean & Simple Challenge Blog dat in februari 2012 is gestart. Er wordt maandelijks een leuke uitdaging op het blog gezet.
Vorige week deed ik mee met de DT call en stuurde ik oa. onderstaande kaart in.....



De bloemen stempels zijn van Hero Arts, het sentiment "Be Happy" is een print en cut file van Silhouette.

Ik heb ontzettend veel zin om met dit gezellige DT aan de slag te gaan.
Op dit moment loopt de november uitdaging nog dus je kunt nog meedoen..... Kijk maar HIER.

12 opmerkingen:

Tinie zei

Superleuk Ellen!! Gefeliciteerd!
Jouw CAS kaartjes zijn altijd erg leuk, veel plezier!!
groetjes Tinie

Anoniem zei

Gefeliciteerd !!! Heel veel plezier in het DT !
Groetjes Berdien

Anneke. zei

Gefeliciteerd met je nieuwe job, Ellen!
Groetjes Anneke.

Mieke zei

Van harte welkom in ons DT! :-)

arjette zei

Wat super leuk zeg!!! Helemaal jouw ding volgens mij! Super veel plezier en succes!

gr. arjette.

Marijke zei

Gefeliciteerd met je nieuwe 'job'! Past echt bij jou!
Fijn weekend,
Marijke

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Welkom bij ons!

Aletta zei

Wauw... dat is leuk !!!!

Gefeliciteerd met je dt-plekkie, ik vind dit ook zo'n geweldige leuke challengeblog...
Nu eerst druk met m'n kerstkaarten, heb er nog maar heeeeeel weinig...
Maar daarna ga ik ook maar weer eens meedoen :)

Leuk weekend

Groetjes Aletta

Aletta zei

Wauw... dat is leuk !!!!

Gefeliciteerd met je dt-plekkie, ik vind dit ook zo'n geweldige leuke challengeblog...
Nu eerst druk met m'n kerstkaarten, heb er nog maar heeeeeel weinig...
Maar daarna ga ik ook maar weer eens meedoen :)

Leuk weekend

Groetjes Aletta

Angèle zei

Van harte ook van mij Ellen! En wat heb je weer veel moois gemaakt afgelopen tijd!

Groetjes, Angèle

Marjan zei

Hartstikke leuk voor je! Is ook wel eist voor jou, ben je goed in. Veel plezier, Ellen!

Riet zei

Prachtig Ellen.

Liefs Riet.