zondag 18 november 2012

Digi wedstrijd met Nikki..........

Op de Club Kaarten maken met Tiets loopt nog een digi wedstrijd met een hele schattige digi van Saturated Canary die Krista weer speciaal voor de club getekend heeft.
Ik heb een Clean & Simple kaart gemaakt met deze digi omdat ik wilde laten zien dat je niet alleen maar drukke kaarten (voorzien van heel veel frutsels) hoeft te maken met digi's.
Ik wil deze kaart ook nog een keer insturen voor de eerste challenge van Addicted to CAS. De opdracht was daar SNOW en sneeuwvlokjes zitten er op het beige dessinpapier
(snowflakes are on the brown paper)



Ik heb de digi eerst afgedrukt en uitgesneden met mijn Cameo en daarna ingekleurd met Copics.
Het papier is van Carta Bella, de tekststempel van Hero Arts. Deze is gestempeld met Versamark en daarna bestrooid met Zing embossingpoeder in een prachtige beige tint.

---------------------------------------------

En dan heb ik nog een kaartje gemaakt in de stijl van de kaarten die ik voor de lopende uitdaging van Dutch Card Lovers heb gemaakt.....


Ook hier een snijfile gesneden met de Silhouette en een tekst van Hero Arts.

12 opmerkingen:

Irene zei

Wow Ellen wat heb je Nikki schitterend ingekleurd en ze komt super tot haar recht op je CAS-kaart met mooi papier en ZING-tekst!!

xx Irene

Mieke zei

Hele mooie kaarten. Ik ben weg van de tekst op de tweede kaart, moet ik onthouden.
Inderdaad, je kan CAS kaarten maken met digi's, maar dan moet je wel mooi kunnen inkleuren. Daar ben ik niet goed in... Maar jij wel, heel mooi gedaan!

Anita zei

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Ik ga zeker weer kaartjes maken, dat blijf ik doen, maar nu even andere dingen te doen.
Jouw kaarten zijn weer jammie!!!
Heb elke keer de digi nog aangevraagd maar durf nu niet zo goed, ben bang dat het me niet lukt om op tijd een kaart ermee te maken. Hij is wel superschattig.

Gr. Anita

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Ellen.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Die bovenste kaart is wel een echte beauty!
Groetjes Jolanda

arjette zei

Wat een prachtige kaartjes!!!!! Wat mooi zo met die digi, wat kan je apparaat dat prachtig mooi uitsnijden zeg, schitterend!!!

gr. arjette.

Kylie zei

Very, very cute! Your colouring is just amazing! Thanks so much for playing in our first challenge at ATCAS! xx

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuke kaartjes Ellen!! En ik vind je CAS sneeuw-kaart zeker zo leuk als een drukke variant!
Groetjes, Yvonne

Anoniem zei

Wat een mooie kaarten Ellen !! De eerste is echt geweldig, wat heb je dat mooi ingekleurd zeg ! Een kunst op zich !
Groetjes Berdien

Sofie zei

Zeer mooi, en prachtig ingekleurd!

Unknown zei

What a beautiful and cute card! I love the colour combo you have used (I'm fond of kraft/brown cardstock myself!) and the colouring of the image is amazing... Thank you for playing along with us at ATCAS!

Sandra1968 zei

Hele verschillende kaarten, maar beide erg mooi!