zaterdag 4 februari 2012

WIEBELKAART.....

Vandaag gaat de nieuwe uitdaging van Dutch Card Lovers van start. Ik had het al aangekondigd van de week, hij is echt de moeite waard!
Josè heeft voor ons de volgende uitdaging bedacht: maak een wiebelkaart.
De basis voor deze kaart is een dubbelgevouwen cirkel.
Eenvoudiger kan het niet. De versiering is geheel vrij.


Ik had me nog niet eerder aan een wiebelkaart gewaagd maar ik kan je gerust zeggen; dit zal zeker niet de laatste zijn die ik maak.......



Deze week is de sponsor Digital Delights.


Digital Delights stelt drie digitale stempels in zwart/wit of kleur ter beschikking voor de winnaar!

Ik stuur deze kaart tevens in voor de volgende Challenges:
Scrap & More; Valentine/Liefde
Duymelot; Rood en hart(jes)

20 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuk kaartje Ellen, prachtig modelletje!
Groetjes van Jacqueline

Tinie zei

Hij is leuk, Ellen!! En die wiebelkaarten, daar raak je verslaafd aan hoor!:))
groetjes Tinie

Romy zei

Dat is een gaaf model kaart! Je kaart is prachtig - perfect voor Valentijn!

Marjan zei

Gaaf is jou uitwerking, Ellen! Leuk zo voor Valentijn! Ik ga ook meedoen, wordt voor mij ook de eerste wiebelkaart.

Groetjes, Marjan

José zei

Tof zeg dat je zo enthousiast bent. Het is ook een geweldige vorm om te gebruiken. Jouw uitvoering is helemaal super! Heel mooi al die harten en prachtig kleurwerk Ellen!

KarinsArtScrap zei

een heel leuk kaartje ellen.


groetjes karin

Martha zei

Wow, het is super mooi geworden Ellen!! Leuk hoor, zo'n wiebelkaart!
Groetjes,
Martha

Tineke zei

Wat een superlief wiebelkaartje Ellen, leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot!

Groetjes Tineke

Anoniem zei

Super mooi !!! Ik vond die wiebelkaarten nooit zo mijn ding, maar deze is wel erg prachtig zeg ! Misschien toch maar eens proberen.
Groetjes Berdien

arjette zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit zeg!!! Mooi!
Fijn weekend!

groetjes arjette.

Margot zei

ik vind 'm gaaf! hartverwarmend kaartje!

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een leuke kaart! Prachtige kleuren en die cupido is ook erg leuk!
Groetes Jolanda.

Margot zei

ik heb niets tegen rond, maar ik vond de hoeken dan zo puntig afsteken bij het ronde hahaha, daarom heb ik ze maar afgesneden......

Cornelie zei

Voor mij niet de eerste wiebelkaart, ben er ook fan van. Zo'n leuk resultaat! Jij hebt h'm ook super uitgevoerd! Erg mooi.
Groetjes Cornelie

marja zei

Wat een super lief kaartje Ellen!!

Lieve groetjes Marja.

Dora zei

Je ziet aan jouw kaart dat je dit een leuk model vindt, het is een kunstwerk, heel erg mooi!

Liberta zei

Oh wat is ie leuk.
Ik ga mij er toch ook maar eens aan wagen aan dat wiebel kaartje.

Liefs, Lieb

Anita zei

Staat nog steeds op mijn lijstje om te maken. Patroon heb ik al tijden liggen, misschien nu maar eens maken.
Vind deze erg leuk.

Gr. Anita

Bernadet zei

wat een supergaaf wiebelkaartje Ellen!!

Margriet Tournier zei

Wat een superleuke kaart Ellen. Kan me voorstellen dat je de smaak te pakken hebt met dit resultaat. Ik kijk uit naar de volgende!

Groetjes,
Margriet