dinsdag 7 februari 2012

Elke Kaart een Feestje! #101; HB2U.................



De uitdaging op de eerste dinsdag van Februari staat op het blog van Elke Kaart een Feestje! in het teken van een schets, zoals elke eerste dinsdag van de maand.....



Ik heb voor deze kaart mijn afdrukje van de kleurtechniek gebruikt.


Gebruikte materialen;
Papier: Basic Grey - Olivia
Stempel: Saturated Canary
Stans: Marianne Design

Deze week worden we gesponsord door Doeading


Ben je benieuwd naar de prijs? Kijk morgen dan even op het uitdagingenblog Elke Kaart een Feestje!......

10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

o die is prachtig ellen.
hele mooie fleurige kaart.
en prachtig ingekleurd.

groetjes karin

Yvonne zei

Supers mooi Ellen wat een heerlijk kleurtjes heb je gebruikt!
liefs Yvonne

Marjan zei

Wat een snoepie weer, Ellen! Mooi ook, die roosjes en de blaadjes en natuurlijk de prachtig bij elkaar passende kleuren.

Groetjes, Marjan

Renata van Miltenburg zei

Heerlijke kleurtjes en de digi vind ik echt te gek! Mooie klimop blaadjes zeg....ik kom zo echt nooit door mijn wishlist heen :)

Liefs, Renata

Bernadet zei

Prachtige kaart Ellen, en dat papier is ontzettend mooi zeg

Tinie zei

Zo'n leuk kaartje is dit!! Mooie kleuren en een schattige digi!
groetjes Tinie

*mieke* zei

LEUK Ellen! Die digi moet ik ook eens mee aan de slag...gelukkig hebben we ook niks...lol!
Groetjes Mieke

marja zei

Wat een geweldig mooi kaartje Ellen, super kleurtjes!

Lieve groetjes Marja.

Geertje zei

Je afdrukje was zo al prachtig, maar op het kaartje komt ie nog mooier uit.
Groetjes Geertje

Dora zei

Wat een geweldig kaartje weer!