maandag 2 januari 2012

Schetsen van Lucy's Cards 1, 2 en 3......

Tijdens het surfen langs mijn favoriete blogs kwam ik bij Lucy Abrams een paar hele leuke schetsen tegen. Deze week plaatst zij iedere dag een nieuwe schets. Zelf maakt ze de kaarten van één papierlijn. Dat bracht mij op het idee ook maar een setje te maken van kraft papier gecombineerd met de j'Adore lijn van Making Memories van 2011. Verder heb ik gebruik gemaakt van de embossing technieken, zowel met embossingfolders als met stempels en embossingpoeder in wit, roze en clear (op rode inkt). De finishing touch is het kleine stiksteekje!

Schets #1;

Mijn kaart #1:

Schets #2:

Mijn kaart #2:

Schets #3:

Mijn kaart #3:

8 opmerkingen:

marja zei

leuk zeg!!!
je kaarten zijn prachtig hoor!
ik neem ze mee hoor ellen altijd makkelijk.
voor jou ook nog de beste wensen hoor!

lieve gr. marja

Karin zei

Leuke kaarten, de derde is mijn favoriet. Ik denk dat ik deze schetsen nog vaak ga gebruiken. Groetjes, Karin

Jolanda Cuper zei

Wow wat leuk! Ik ben ook helemaal dol op de onderste kaart die ziet er echt Toppie uit!
Groetjes Jolanda

Anita zei

Wat zijn ze eprachtig Ellen, compliment

Gr. Anita

*mieke* zei

Wat heb je drie mooie kaarten gemaakt Ellen! Voor mij is nummer 1 favoriet:-)
Groetjes Mieke

Claudia zei

Ook deze vind ik gaaf gaaf gaaf!

Groetjes, Claudia

Lucy Abrams zei

Love your cards - they are so pretty. Thanks for playing along with my challenge.

Anoniem zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Ellen!! Jij gaat lekker zo aan het begin van dit jaar !
Groetjes Berdien