zaterdag 22 oktober 2011

Karen's Doodles GOUWE OUWE #51; BOO...........

Vandaag een Gouwe Ouwe van Karen's Doodles in de picture en omdat het bijna Halloween is hebben Bernadet en ik beide gekozen voor een Halloween digi van vorig jaar. Ik heb de stempel Trick or Tweet gebruikt. Deze is natuurlijk te vinden in de shop die gelukkig weer online staat (pfff).
Ik heb de digi afgedrukt op Kraft en hem daarna ingekleurd met potlood, voor mij een nieuwe techniek waarbij ik het gevoel heb dat ik nog flink moet oefenen..;-)


Voor de verjaardag van de zoon en dochter van een collega heb ik onderstaande kaarten gemaakt. Het leuke is dat ik hier de digi's Scarecrow Girl en Scarecrow Boy niet heb ingekleurd maar alleen heb afgedrukt op Kraft papier en eigenlijk hebben ze niet meer nodig.
Zo zie je dat je, ook als je niet van inkleuren houdt, prima uit de voeten kan met digi's....


10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ooooooo ik vind ze super leuk en gaaf ellen.
hele leuke halloween kaarten en nee ze hoeven niet ingekleurd teworden.

groetjes karin

Romy zei

Oh, ze zijn super! Stuk voor stuk! Ook een leuk idee om de kraft stempelafdrukjes niet in te kleuren. Dat geeft een erg leuk effect.

Marjan zei

Erg gave kaartjes, Ellen! Inderdaad kun je best kiezen voor niet kleuren en zeker als de achtergrond dan zo mooi combineert zoals bij de tweede en derde kaart.
Ik moet er weer even inkomen, maar er ligt ook hier alweer een opdracht klaar :)

Fijn weekend!

Marjan

Riet zei

Wowwww Ellen,wat een geweldige kaarten.

Liefs Riet.

Bernadet zei

ze zijn prachtig Ellen

Jolanda Cuper zei

Schitterende kaarten! Super leuk als je ze niet kleurt, dat kan uitstekend!
Je tag van DCL daar ben ik helemaal verliefd op! Super tag hoor!
Groetjes Jolanda.

Yvonne zei

Ellen ik vind ze alle drie geweldig!!
liefs Yvonne

marja zei

Wooow Ellen, ze zijn echt schitterend!!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Dora zei

Ze zijn super, leuke kleuren!

chantal en sygrid zei

schitterende kaarten ellen
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid