dinsdag 30 augustus 2011

Karen's Doodles #78; Kadoset......

Op het Nederlandse Uitdagingen Blog van Karen's Doodles staat vandaag weer een nieuwe uitdaging; MAAK EEN KADOSET; een kadootje met bijpassende kaart met op allebei dezelfde digi.....

Omdat ik inmiddels met vakantie ben sla ik deze week even over maar het is absoluut de moeite waard om even op het Uitdagingen Blog van Karen's Doodles te gaan kijken wat mijn collega DT-leden voor deze challenge gemaakt hebben.

De digi's van Karen zijn natuurlijk te koop in de SHOP en ik wil jullie er nog even aan herinneren dat er op 19 september een hele leuke BlogHop komt waarbij de nieuwe kerstdigi's gelanceerd gaan worden en waar natuurlijk mooie prijzen te winnen zijn!

Vanuit het zonnige Frankrijk zeg ik; AU REVOIR ;-)))

Groetjes Ellen

7 opmerkingen:

Mieke zei

Heerlijk meid, geniet van je vakantie!

XX Mieke

Marjan zei

Jeetje, ze is alweer op vakantie, bofkont!! Geniet ervan, meid!

Groetjes, Marjan

Aletta zei

Geniet lekker van je vakantie, hopelijk mooier weer dan hier in het kouwe kikkerland brrr. Maar wel lekker weer om te freubelen :)))
Groetjes Aletta

stempelfeest zei

Bonjour! Heerlijk nog vakantie ... Hopelijk heb je net zo veel zon als wij hier regen hebben. Dan zit het wel goed! Geniet ervan.
Liefs,
Mariska

José zei

Ooooeh mazzelkont! Lekker in zonnig Frankrijk. Nou geniet er maar van hoor Ellen!
Groetjes, jose

Jolanda Cuper zei

Fijne vakantie! Groetjes Jolanda.

Cornelie zei

Gewoon de tweede keer met vakantie, wat een bofkont ben jij! Geniet lekker!
Groetjes Cornelie