vrijdag 6 mei 2011

Card Patterns #113; for my MOM en een Award......

De schets van deze week van Card Patterns kwam me prima van pas voor de kaart die ik voor mijn moeder wilde maken. Ik wilde haar namelijk een medaille geven en die zit nu op de kaart!;-)

Mijn uitwerking;

Schets CP #113;

Gebruikte materialen;
Papier; American Crafts - Peachy Keen, Lily Bee Design - Roket Fence
Stans; Rosette - Tim Holtz, French Pastry Doily - Cheery Lynn Design

Deze Award heb ik deze week gekregen van Romy. Super bedankt Romy, ben er heel blij mee en erg trots dat ik hem van jou mag ontvangen!

I Love your Blog Award;

Ik wil deze Award doorgeven aan iedereen die mijn blog bezoekt, voel je zo vrij om hem mee te nemen alsjeblieft....

12 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Prachtige medaille kaart! Gefeliciteerd met je award!
Groetjes Jolanda.

Romy zei

Wat een gaaf idee, die medaille. En een superleuke kaart! Enne, graag gedaan:) Je hebt hem verdiend! Nog bedankt voor je reactie op mijn blog. Toevallig heb ik pas deze week (ik had woensdag een meeloopdag) definitief besloten wat ik ga studeren...heb twee jaar lang getwijfeld, de ene week wilde ik economie studeren, de volgende week Engels etc. etc. Maar uiteindelijk is het psychologie geworden. Ik heb nu al superveel zin om daarmee aan de slag te gaan, ik was heel enthousiast over de colleges die ik mocht volgen. Ben benieuwd hoe het straks is om zelf in de collegebanken te zitten (mits ik slaag natuurlijk...).

Unknown zei

Hoi Ellen,
Wat een superkaart. Ga hem opslaan, zoiets wil ik ook nog wel eens maken!

Veel liefs,
Renata

Anneke. zei

Een prachtige kaart.Erg leuk met de medaille.
Gefeliciteerd met je award.
Groetjes Anneke.

Cornelie zei

Hoi Ellen ! Wat een mooie uitwerking van een hele mooie sketch! Bedankt, heb h'm opgeslagen en ga't zeker eens gebruiken ! en je Award? helemaal terecht !! Groetjes Cornelie

KarinsArtScrap zei

wat een leuk idee ellen een medaille, je rozet is prachtig heel leuk kaartje.

groetjes karin

Dora zei

Wat een geweldig mooie kaart!

chantal en sygrid zei

schitterende kaatr ellen
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Marjan zei

Prachtig, prachtig!! Mooie medaille, je moeder zal dit geweldig vinden!

Groetjes, Marjan

Lindsay zei

This is so fun! Love that accordion fold medallion! Thank you for playing with us at Card Patterns!

Martha zei

Wat een geweldige kaart Ellen!! Super leuk geworden en die medaille... :-)
Zal ze zeker blij mee zijn!
Fijn weekend nog en groetjes,
Martha

anja curvers zei

Prachtig kaartje Ellen leuk bedacht zo.