zondag 19 december 2010

Create4Fun #73; Congratulations en twee kerstengeltjes.....

Onderstaande kaart heb ik gemaakt voor mijn zwager die op de dag voor kerstmis jarig is. De stempel die ik gebruikt heb is van Karen's Doodles en heet Celebration. Je kunt hem vinden in Karen's shop.
Deze "Moose" kun je gebruiken voor kerstkaarten maar ook voor verjaardagen. En voor verjaardagen in december is ie natuurlijk helemaal top!;-)
Ik heb de schets van Create4Fun gebruikt en papier van Basic Grey - Marjoleine.



Schets C4F #73;


Deze kerstengeltjes heb ik gezien in het laatste Magnolia Magazine.
Ieder jaar, in de kerstvakantie, ga ik een middagje knutselen met mijn 3 nichtjes (7, 8 en 10 jaar oud) en ik heb deze engeltjes voor dit jaar in gedachte.....



8 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig leuk kaartje Ellen!
De engeltjes zijn schitterend en inderdaad heel leuk voor je nichtjes,veel plezier met ze.
Groetjes van Jacqueline

Mieke zei

Wat een prachtig kaartje zeg. Waanzinnig mooi papier. Die engeltjes zijn ook erg gaaf.

Gr. Mieke

Dora zei

Weer een superkaartje, en die Magnolia's ow wat gaaf!

Romy zei

Het kaartje is zo mooi vrolijk geworden...super! En dan die twee engeltjes. Ik vind ze helemaal te gek! Ook een erg leuk idee om ze met je nichtjes te maken: zeker weten dat ze dat leuk vinden:)

chantal zei

wouw schitterende kaart ellen
en die engeltjes zijn ook super schattig
liefs chantal

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ellen,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Je kerst engeltjes zijn ook prachtig,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Sonja zei

Wat een leuke magnolia poppetjes zeg! prachtig hoor!

Sandra1968 zei

Wauw, ik vind ze allemaal erg mooi!