maandag 12 juli 2010

2 Nieuwe Awards gekregen......en een prachtige prijs gewonnen!

Van Marjan, Jolanda en Yvon kreeg ik onderstaande Awards.
Meiden bedankt, ik ben er super blij mee.....!!!





Ik wil deze Awards graag doorgeven aan Dora, Berdien, Romy, Anja en Miriam, stuk voor stuk getalenteerde scrappers die altijd zulke lieve reacties achterlaten op mijn blog. Natuurlijk zijn er veel meer bloggers die deze Award verdienen dus ik zou zeggen geef hem door!

Vandaag lag er een fantastisch kaartenpakket op mij te wachten toen ik thuis kwam. Ik had 2 weken geleden de kaartenchallenge van mei/juni gewonnen op het SA forum en Carla van Simpel Scrappen sponsort deze challenge iedere 2 maanden.

Dit is de prijs;


GAAF HE!!!!
Ik ben er helemaal gelukkig mee.....

En dit is de kaart die ik voor de challenge gemaakt had (met mijn linker hand want de rechter zat toen nog in het gips);

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Een heel fijne kaart Ellen, bloemetjes maken het af.
grtjes
Christa

chantal zei

schitterend kaatrje en wat een gafe prijs
erg leuk
liefs chantal

Martha zei

Een prachtige kaart Ellen en gefeliciteerd met je prijs en je award!!!

Anoniem zei

Super bedankt voor de award ! Lief van je, ben er erg blij mee ! En wat een gaaf pakketje zeg, daar wordt je zeker vrolijk van, maar de kaart is dan ook prachtig !
Ik zie je zaterdag !! Heb er zin in !!
Groetjes Berdien

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ellen,en gefeliciteerd met je prijs meis.

Liefs Riet.

Romy zei

Oooh...die kaart is mooi! Ik vond het een erg moeilijke wedstrijd, maar jij hebt er werkelijk iets prachtigs mee gemaakt. Gefeliciteerd met het winnen van de wedstrijd. Je prijs ziet er heel gaaf uit! En ook gefeliciteerd met je welverdiende awards. Ik voel me vereerd dat je ze o.a. aan mij doorgeeft. Dankjewel! Ik zal ze morgen op mijn blog plaatsen:)

miriam zei

Dag ellen

Het is dan ook een prachtige kaart,gefeliicteerd en veel plezier met je prijs.

En hartstikke bedankt voor de awards ze staan al te pronken op mijn blog

liefs miriam

Jolara zei

gefeliciteerd met de verdiende awards ! En en hat gave pakket van Simpel Scrappen ! Liefs Joyce

Dora zei

gefeliciteerd met je award...dank voor het doorgeven, zal m eerdaags even plaatsen.
je pakket wowie daar zou mijn dag helemaal goed van komen.
Wat jij kan doen met kaarten als je goede hand in het gips zit vind ik werkelijk verbazingwekkend, wat een beauty!

Marjan zei

Wat leuk, dat pakket dat je gewonnen hebt, geeliciteerd en veel plezier ermee!
Je geel/witte kaart vind ik ook erg mooi,en wat een leuk tekstje heb je erop gezet!

Groetjes, Marjan

anja curvers zei

Gefeliciteerd met je awards en heel erg bedankt voor het doorgeven voel me zeer vereerd. Wat een mooi pakket heb je gewonnen zeg je kaartje was ook prachtig hoor. Veel plezier met je pakket.

Heidie zei

je kaart is prachtig. En wat een mooie prijs heb je gewonnen. Ik heb dat papier ook. Vind het zo'n mooi papier.

liefs Heidie

anja curvers zei

Enne nog een award verdiend Ellen kijk maar even op m'n blog.

Mieke zei

Dat is inderdaad een hele leuke prijs zeg. Ben benieuwd wat voor moois je er mee gaat maken.
Veel plezier ermme.

Gr. Mieke

Mieke zei

Leuk dat je even bij me langs geweest bent. Ben even teruggekomen en gelijk volger geworden want ik zag dat ik dat nog niet was.
Zag dat je werkzaam bent als longfuntie-analist bent. Klinkt erg interessant. Ik neem aan dat je dat in een ziekenhuis doet/ Ik werk ook in het ziekenhuis maar dan als medisch secretaresse.

Fijne avond,

Gr. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/