zaterdag 19 juni 2010

Een nieuwe challenge op Dutch Card Lovers (#49) en afscheid van Wendy.....

Een nieuwe zaterdag,....een nieuwe schets op het kaartenchallenge blog van Dutch Card Lovers. Deze week van de hand van Wendy. Het is tevens haar laatste schets voor het DCL blog omdat ze helaas gaat stoppen met het DT van DCL. Ik zal je inspiratie missen Wendy!



Deze week wederom geen uitwerking van mij, ik ben nog niet in staat om met mijn gipshand te freubelen....
Voor inspiratie kun je kijken op het Dutch Card Lovers Blog. Daar hebben mijn collega DT leden weer mooie uitwerkingen van deze schets opgezet.
Er is ook weer een prachtige prijs te winnen, beschikbaar gesteld door Made by Maly.

4 opmerkingen:

Marjan zei

Ooh, ik vind het wel een erg leuke schets!
Jammer dat Wendy weggaat bij DCL!

Jij gaat het straks erg druk krijgen met al die ideetjes die je vast opslaat tijdens je "eenarmige" periode!

Groetjes, Marjan

scrapdictive zei

Heeee,
Hoe gaat-ie nou? Gaat het een beetje de goede kant op met je hand? Moet je eigenlijk nog lang in het gips?

Toodles,
Jo xoxo

Riet zei

Ohhh lieve Ellen,ben je het niet goed zat lieverd.
Vind het zo zielig voor je.
Stuur je adres is even door,je heb me mail toch.
Dan stuur ik je een kaartje.
Sterkte meis.

Liefs Riet.

Heidie zei

wat balen zeg dat je in het gips zit. Wens je heel veel beterschap toe.

liefs Heidie