vrijdag 25 december 2009

Wat kleine kadootjes voor de familie....

Vandaag vieren we kerst met mijn familie bij mijn zus op de boerderij want zij heeft ruimte genoeg! We hadden gehoopt op een witte kerst en even dachten we vanmorgen dat dat er dit jaar eens een keer in zou zitten maar inmiddels is het gaan regenen, HELAAS!!!!
Voor mijn nichtjes (de kinderen van mijn zus) heb ik nog even een klein kadootje gemaakt.
De tag is naar de schets van Kazan van 2S4Y en het idee van de tag in het zakje komt van Hanneke. In het zakje achter de tag zitten kerstzuurstokjes. Voor allemaal nog een klein knuffeltje erbij en klaar!



Schets Kazan #42;


Voor mijn moeder en mijn zussen heb ik een paar glazen kerstballen gepimpt. Dit idee komt van de nieuwe site van Truike Bron. Hierop stond een hele leuke Friday Trick voor de laatste kerstgeschenkjes en toevallig liep ik bij de Action tegen de glazen kerstballen aan. Deze ballen zijn gevuld met kleine piepschuim balletjes. De inhoud van één van de ballen heb ik roze gespoten met rode Glimmer Mist maar dat was een heel gedoe want de balletjes gingen allemaal aan elkaar plakken......



En als laatste nog een foto van mijn nichtjes op de slee......

8 opmerkingen:

Romy zei

Gave cadeautjes zeg. Ziet er heel leuk uit! Fijne Kerst!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuke kadootjes, prachtig!
Fijne kerstdagen.
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Je hebt echt gave kadootjes gemaakt !!! Die kerstballen zijn echt super !! Fijne Kerst verder !!
Groetjes Berdien

Riet zei

Wat een prachtige kadootjes heb je gemaakt Ellen.
daar waren ze zeker wel blij mee.

Fijne dagen verder.
Liefs Riet.

Stampidoe@gmail.com zei

wat een leuke kerstcadeautje heb je gemaakt

fijne kerstdagen
greetz yvon

Dora zei

Die cadeautjes zijn erg leuk, die ballen zij mooi!
Fijne dagen Ellen!

Martha zei

Super leuke tags en super mooie kerstballen!! Fijne 2e kerstdag Ellen!
Groetjes,
Martha

anja curvers zei

Wow Ellen wat heb je weer prachtige creatie's gemaakt. Die tags zijn geweldig en die ballen ook. Hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad.