zaterdag 14 november 2009

Dutch Card Lovers #24; Merry Christmas

De nieuwe schets op het blog van Dutch Card Lovers is deze week van Rosalien.
Voor mij was het deze week al de derde en tevens laatste week als Guest Designer bij DCL. Maar gelukkig houdt het voor mij hierna niet op want vanaf nu zit ik in het Design Team van Dutch Card Lovers. Ik vond de schets van Rosalien echt een super gave schets met veel mogelijkheden. Kijk HIER maar eens naar de kaarten die gemaakt zijn door het Design Team.

Ik heb voor deze kaart de kerstserie van Fancy Pants gebruikt. Het is een beetje moeilijk te zien omdat het een frosted Clear Card is maar achter de gestempelde ijskristal (Bo Bunny) zit op de achter-binnenkant van de kaart nog een schaduw-ijskristal.....





Schets DCL #24:

10 opmerkingen:

Patricia zei

Hey El,

Super gave kaart heb je gemaakt!!
Ennuh welkom in het Team he :D
Liefs, Patricia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hij is werkelijk prachtig, mooi die ijsstempel!
Groetjes van Jacqueline

Dora zei

Ik vind die stempel niet moeilijk te zien, mijn oog werd er meteen naartoe getrokken, een prachtige kaart, en frosted past er prima bij! Gefeliciteerd met je DT schap, helemaal top!

Heather Rogers zei

I love this paper Ellen. Beautiful card. Thanks for stopping by my blog.
Heather

Heidie zei

wat een mooie kaart en gefeliciteerd met je plaats in het DT.

groetjes Heidie

Martha zei

Hee Ellen,
Een super mooie kaart zeg!! En nog gefeliciteerd hoor!!! Beetje bijgekomen van zaterdag?
Groetjes,
Martha

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart!

Ingrid zei

Wat een geweldige kaart. En gefeliciteerd met je DT-plek!

Stampidoe@gmail.com zei

wat een geweldig mooie kaart is dit geworden en vooral die sneeuwkristal is super
grretz yvon

P.s heb mijn kaartje voor volgende week al doorgemaild

anja curvers zei

Prachtig Ellen heel erg mooi en ben benieuwd naar je kaartje voor volgende week.