maandag 26 oktober 2009

Rudolph..............

Ben heel druk geweest het afgelopen weekend en vandaag maar kan jullie helaas (nog) niet veel laten zien.
Ik ben bezig geweest met de nieuwe opdracht voor Dutch Card Lovers en ik heb twee kaarten gemaakt voor de DT Call van 2S4Y. Ik vond de schetsen zo leuk dat ik ze graag wilde maken en nu ze toch af zijn stuur ik ze maar in ook. Wie niet waagt, wie niet wint........ Jullie houden ze tegoed van me!
Wel heb ik nog een kerstkaart gemaakt met een rendier stempeltje erop.
Is het geen schatje, die Rudolph?

5 opmerkingen:

Jolanda zei

Leuke kleurcombinatie heb je gebruikt voor deze kerstkaart. Kaart ziet er top uit.

Groetjes Jolanda

Martha zei

Wow Ellen, wat een super mooie en leuke kaart!!! Prachtige kleurencombo en dat rendier is erg schattig :)

Anoniem zei

Oooh wat een droppie !! Superleuke kaart heb je ervan gemaakt !!
Groetjes Berdien

Sandra1968 zei

Een hele leuke kaart! En een superschattige stempel :-)
Succes met je DT calls.

scrapdictive zei

Wat een ontzettend lief kaartje heb je gemaakt.

B.t.w.: het spiegelen van een schets is ook niet erg. Doe ik wel vaker, maar ik het het kaartje omgedraaid en er vervolgens de tag + het hertje opgeplakt. Tja... en toen bleek de vouwlijn aan de andere kant te zitten...

Toodles,
Jolanda