maandag 20 oktober 2008

Eindelijk ook een eigen blog!

Het is gelukt! Ik heb mijn eigen blog....
Al heel vaak heb ik blogs van andere scrappers bezocht en altijd heb ik me verwonderd dat het er allemaal zo mooi uitziet.
Nu mijn eigen blog is aangemaakt besef ik hoeveel ik nog moet leren!!!
Wat ziet het er ontzettend kaal uit..... Hoe krijg ik dit mooi aangekleed?
Gelukkig heb ik een weekje herfstvakantie en dus even de tijd om me er in te verdiepen.
Dus ik hoop dat je je niet laat afschrikken door deze nu nog lege blog en dat je over een tijdje gewoon nog eens terug komt. Ik ga mijn best doen er iets leuks van te maken.

Ellen

1 opmerking:

Rieni zei

ah joh, dat komt vanzelf. Ik heb trouwens een gewone witte blog omdat ik al die aangeklede en gekleurde blogs erg vind afleiden.

Maar dat is heel persoonlijk hoor. Heel veel succes met je blog en ik kom af en toe wel even kijken

Rieni